
Een avondwandeling langs de John Frostbrug, die op dit moment geel zwart verlicht is, vanwege de bekerfinale van Vitesse! #dehelestadgeelzwart

Een avondwandeling langs de John Frostbrug, die op dit moment geel zwart verlicht is, vanwege de bekerfinale van Vitesse! #dehelestadgeelzwart

Vanmiddag werden aan de Rijnkade op spectaculaire wijze de nieuwe sponsors van Vitesse onthuld en kwam het Airborne-tenue letterlijk uit de lucht vallen!!
Burgers’ Zoo en het Nederlands Openluchtmuseum worden gezamenlijk hoofdsponsor bij de Arnhemse club! Drie Arnhemse iconen slaan op deze manier de handen in één! Het zijn alledrie organisaties die trots zijn op de stad Arnhem en trots zijn om Arnhem te mogen vertegenwoordigen. Onder het motto ‘Dagje uit in Arnhem’ willen ze laten zien wat voor moois Arnhem te bieden heeft.
Dankzij de samenwerking met Nike heeft Vitesse dit seizoen unieke Airborne-shirts! Het is precies 75 jaar geleden dat operatie Market Garden plaatsvond en leidde tot de Slag om Arnhem. Elk jaar eert Vitesse op indrukwekkende wijze de veteranen tijdens de jaarlijkse Airborne-wedstrijd in september. In dit historische jaar heeft de onderlinge Arnhemse verbinding en trots ervoor gezorgd dat het Nederlands Openluchtmuseum en de Koninklijke Burgers’ Zoo een jaar lang aan Vitesse verbonden zijn als hoofdsponsor.


Op deze plek neemt de trainer van Vitesse plaats. Op de stoelen die u daarachter ziet nemen de 25.000 andere coaches plaats.

De wedstrijd kan beginnen! De lijnen zijn weer strak wit…


Wist u dat er in het Gelredome een Vitesse museum is? In het totaal vernieuwde museum liggen onder andere het wedstrijd-shirt van Ricky van Wolfswinkel uit de bekerfinale, de maquette van het GelreDome, de schoenen van Mister Vitesse Theo Bos, de KNVB-Beker en unieke items uit de tijd van Monnikenhuize.
