Geplaatst op 27/04/2114/05/21 door DavidDe Pinguins De Pinguïns zijn blijkbaar naar Arnhem gekomen om Koningsdag te vieren en om eens lekker te gaan zuipen op de Korenmarkt.
12 gedachten over “De Pinguins”
Reacties zijn gesloten.